Essence Correct to perfect cc powder palette

SONY DSC

Bijzondere kleuren in de make up wereld voor het gezicht, zie je de laatste jaren steeds vaker een opkomst maken. Bepaalde kleuren hebben namelijk een hele handige functie voor het gezicht. Ik heb concealers in bijzondere kleuren al vaker geprobeerd maar losse poeders nog niet. Ik had al een tijdje het correct to perfect cc powder palette in mijn review bak liggen en vond het eens tijd om deze te testen, ik vertel wat ik van dit palette vind.

DSC02272.jpeg

Het palette is gemaakt van stevig plastic en heeft een transparante deksel, de tekst op het doosje is zilverkleurig.

DSC02289.jpeg

Het palette heeft de naam 01 imperfectly perfect! gekregen. Achterop het doosje staat wat meer omschreven over de poeder kleuren en waar deze voor dienen, ook de ingrediëntenlijst staat achterop het doosje.

DSC02309.jpeg

In het doosje zit 10 g aan poeder. In het doosje zitten vier kleuren poeder namelijk, groen, geel, peachy en lavendel. Groen – neutraliseert roodheden, geel – neutraliseert donkere schaduwen in donkere huidtinten, peach – neutraliseert donkere schaduwen bij een lichte huid, lavendel – zorgt voor evenwicht bij vale kleuren.

DSC02315.jpeg

IMG_0581.jpeg

Swatchen.

gele poeder

gele poeder.jpg

zonder poeder                                                     met poeder

groene poeder

groen.jpg

zonder poeder                                                             met poeder

DSC02327 kopie.jpg

Ik vind het palette wel fijn in gebruik, mijn gezicht ziet er mooi matt uit nadat ik de poeder heb aangebracht. Ik weet eerlijk gezegd niet of de poeders echt doen waar ze voor dienen omdat ik ze altijd over foundation heen aanbreng en foundation dekt eigenlijk al een groot deel oneffenheden en maakt je gezicht egaal. Ik heb ze meer gebruikt als gewone poeder maar ik moet zeggen dat de poeder zich zeker aanpast aan je gezicht, je ziet zeker geen gele of groene poeder op je gezicht zitten en dat vind ik erg fijn.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube

blog

 

 

Plaats een reactie