Essence Lash like a boss instant lift & curl mascara

Essence had al twee lash like a boss mascara’s in het assortiment en ik vind het zelf toch altijd wel leuk als er weer een nieuw exemplaar wordt toegevoegd aan zo’n lijn, dit zie je bij vele make-up merken ook gebeuren. Uiteraard beloofd de nieuwe variant weer wat anders als de eerder uitgebrachte mascara’s en ik was dan ook wel erg benieuwd wat deze mascara zou doen voor mijn wimpers. Ik testte de mascara uit en vertel in deze blogpost wat ik van de mascara vind.

 

De huls van de mascara heeft een groene kleur en glanst ook daardoor zou de mascara zeker opvallen in mijn stash, de tekst op de huls is wit van kleur en bevat een zwart accent.

Achterop de huls staat in meerdere talen wat korte informatie over de mascara vermeld, de ingrediëntenlijst van de mascara staat niet achterop vermeld.

De mascara zou de wimpers licht liften waardoor je ogen groter zouden lijken voor een meer open look, ook zouden je wimpers een krul krijgen met de mascara. De mascara is vrij van alcohol, parabenen en parfum. In de huls zit 9,5 ml aan mascara.

De mascara heeft een speciaal gebogen elatomeerborsteltje die dus zou zorgen voor krul en lengte en ook het lichte lift effect.

Mascara aangebracht op mijn wimpers.

De mascara doet voor mij niet wat hij belooft, allereerst ben ik echt geen fan van het borsteltje omdat ik hem gewoon echt niet fijn vind werken. Mijn wimpers worden zwart met de mascara maar dat is het ook ik zie totaal geen krul of volume terugkomen na het aanbrengen, als ik zie hoe het resultaat op de website van Essence eruit ziet van de mascara, dan valt het resultaat wat ik heb gekregen echt totaal weg. Ik zou de mascara daarom niet aanraden.

Essence Lash like a boss instant lift & curl mascara €3,99 – Verkrijgbaar in het schap van Essence.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube.

Plaats een reactie