Max & More Soir eyeshadow palette

Ik ben groot fan van de oogschaduw paletten van Max & More en heb ze tot nu toe ook allemaal gekocht. De paletten zien er niet alleen prachtig uit maar zijn ook heel goed qua pigmentatie en ook divers qua kleuren. Het Soir palette kocht ik een tijdje geleden al en ik was reuze benieuwd naar het palette, ik testte het palette uit en vertel in deze blogpost wat ik van het palette vind.

 

Het palette is gemaakt van stevig karton en heeft een prachtige afbeelding van een zonsondergang, de tekst op het palette is goud kleurig.

Achterop het palette staat korte informatie over het oogschaduw palette en ook de ingrediëntenlijst staat erop, de tekst is wit gekleurd. Ook vindt je een afbeelding van alle kleuren met bijpassende namen die in het oogschaduw palette zitten.

In de deksel van het palette zit een spiegel waar een beschermlaagje overheen zit waardoor hij een beetje dof lijkt. De print van de voorkant loopt ook door in de binnenkant. De deksel sluit door middel van een magneet. In het palette zitten 21 kleuren oogschaduw die mooi op elkaar afgestemd zijn, onder de pans zijn de namen van de kleuren vermeld, er zitten zowel shimmer als matte kleuren in het palette. In totaal zit er 21 g aan oogschaduw in het palette.

Swatchen:charming – luna – dream – glamorous – shades – golden – fading – glowing – faith – go all out – desire – enchanted – blur – stars – extra vagant – gloom – sky’s the limit – sold – universe – soir – night

Ooglooks gemaakt met het palette.

Ik ben weer positief verrast door het palette, de kleuren zijn heel mooi en ze passen ook erg mooi bij elkaar, ik vind de variatie van mat en shimmer erg leuk. De kleuren hebben een goede pigmentatie en zijn ook goed op te bouwen en in te blenden. Je kunt best wel diverse ooglooks maken met het palette en dat is altijd een mooi pluspunt. Ik ben weer erg blij met het palette en ga hem zeker nog vaak gebruiken.

Max & More Soir eyeshadow palette €4,49 – Verkrijgbaar bij Action.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube.

Plaats een reactie