Essence Hand cream

DSC08399.jpg

Mijn handen zijn momenteel erg droog, dit komt natuurlijk omdat het weer zo veranderlijk is. Ik gebruik graag handcréme. Een tijdje terug kwam ik een handcr´me van Essence tegen, en ik was benieuwd of deze handcréme fijn zou zijn voor mijn handen. Ik testte de handcréme uit en vertel wat ik ervan vind.

DSC08381.jpg

De handcréme zit in een klein tubetje wat ik erg handig vind omdat deze ook gemakkelijk in mijn handtas meekan en niet veel ruimte in neemt.

DSC08388.jpg

Achterop de handcréme staat meer informatie over de handcréme. Ook de ingrediëntenlijst staat achterop vermeld.

DSC08393.jpg

In het tubetje zit 25 ml aan handcréme. Het tubetje heeft een normale opening waar de handcréme uit komt.

IMG_1094 3.jpg

Handcréme aangebracht op mijn hand.

DSC08402.jpg

Ik ben niet zo enthousiast over de handcréme mijn handen worden niet verzorgd door de handcréme en voelen ook niet zachter aan na het gebruik ervan. Ik zou de handcréme dan ook niet aanraden.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube

blog

Plaats een reactie