Catrice AquaFresh Highlighting eyeshadow

DSC09986.jpg

Oogschaduw geeft ogen een mooie uitstraling vind ik persoonlijk, je hebt oogschaduw in verschillende varianten, van poeder tot mouse en zelfs vloeibare oogschaduw. Catrice heeft een highlighting eyeshadow in het assortiment die gebaseerd is op water, licht refelcterende pigmenten zou hebben en ook nog eens sneldrogend en langhoudend zou zijn. Ik testte de AquaFresh highlgihting eyeshadow uit en vertel wat ik ervan vind.

DSC09968.jpg

De oogschaduw zit in een potje en op de voorkant staat de kleur afgebeeld die in het potje zit. De onderkant van het potje is gemaakt van glas.

DSC09971.jpg

De oogschaduw is verkrijgbaar in drie kleuren. Achterop het potje staat de naam van de kleur, ik heb 020 Luminous Sensation. Achterop het potje staat meer informatie over de oogschaduw vermeld.

SONY DSC

In het potje zit 3 ml aan oogschaduw. Je kunt duidelijk zien dat de oogschaduw een textuur heeft die gebaseerd is op water.

DSC09980.JPG

IMG_2151.jpg

Swatchen.

ogen.jpg

Ooglook gemaakt met de oogschaduw

DSC09984.jpg

Ik ben tevreden over de oogschaduw, tijdens het swatchen vond ik de kleur vrij licht maar op mijn ogen is de kleur goed aanwezig. Ik moet zeggen dat ik de oogschaduw over een een ooglook heb aangebracht omdat ik de ooglook wat opvallender wilde maken maar de oogschaduw heeft mijn ooglook totaal ingekleurd waardoor ik erg verrast ben door het pigment.

Catrice AquaFresh Highlighting eyeshadow €4,59 – Verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube

blog

 

Plaats een reactie