Essence Juicy bomb shiny lipgloss

Ik vind glanzende lippen vaak wel mooi en het mooiste resultaat omdat voor elkaar te krijgen is het gebruik van een lipgloss. Ik heb best wel een behoorlijke lipgloss stash en ik waardeer lipgloss de laatste tijd steeds meer weer. Essence heeft de shine bomb shiny lipgloss in het assortiment in diverse kleuren en ik zag laatst een zwarte variant die op dat moment ook nog eens met korting was en ik was wel benieuwd wat deze lipgloss bijzonder zou maken. Ik testte de lipgloss uit en vertel in deze blogpost wat ik van de lipgloss vind.

 

De lipgloss zit in een tubetje, er zit een transparant gedeelte in het tubetje waardoor je de lipgloss ziet terugkomen, de tekst op het tubetje heeft zowel een witte als paarse kleur gekregen.

De lipgloss heeft de naam 13 i’m allergic to color gekregen. Achterop het tubetje staat geen informatie over de lipgloss vermeld maar de ingrediëntenlijst wordt wel achterop vermeld.

De lipgloss is glanzend en heeft de geur van braambes wat ik persoonlijk wel heel lekker vind ruiken. De lipgloss zou coole looks creëeren in trendy donkere make-up stijlen. De lipgloss zou een semi transparante zwarte textuur hebben en de lippen een subtiele donkere tint geven. Je lippen zouden na gebruik van de lipgloss niet plakkerig aanvoelen. In het tubetje zit 10 ml aan lipgloss.

Het tubetje heeft een vrij basic opening waar de lipgloss doorheen komt, de onderkant loopt een beetje schuin af waardoor je de lipgloss ook kunt uitsmeren met de tube.

Swatchen.

Lipgloss aangebracht op mijn lippen.

De lipgloss is me erg tegen gevallen, de geur vind ik wel echt heel erg lekker maar je ziet de lipgloss bijna niet terug op mijn lippen. Je ziet inderdaad dat de lipgloss semi transparant is en dat hij licht zwart kleurt maar ik vind de glans er ook echt niet uitspringen. Ik vind niet dat als ik mijn lippen zie met de lipgloss op dat ik denk dat ik echt een lipgloss draag omdat er gewoon echt nauwelijks glans te zien is. Ik had mer verwacht van de lipgloss.

Essence Juicy bomb shiny lipgloss €1,29 – Verkrijgbaar in het schap van Essence.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube.

Plaats een reactie