Catrice Scandalous matte lipstick

Ik vind lipsticks echt geweldig en draag echt alle kleuren door elkaar heen. Ik ben fan van matte lipsticks omdat ik eigenlijk altijd de hoop heb dat deze minder afgeven dan glanzende lipsticks. Catrice heeft de Scandalous matte lipsticks in het assortiment en omdat er echt diverse kleuren verkrijgbaar zijn is er voor iedereen wel wat qua kleur te vinden. Ik was erg benieuwd wat deze lipsticks uniek zouden maken en testte twee kleuren uit. In deze blogpost vertel ik wat ik van de lipsticks vind.

 

De lipstick hulzen zijn gemaakt van kunststof en hebben een zwarte matte kleur. In de dop zit de tekst Catrice gedrukt.

Achterop de huls zit een sticker waar een QR code opstaat, als je deze scant kom je op de pagina van de lipsticks terecht op de website van Catrice. Op de sticker staat geen informatie over de lipstick vermeld en ook de ingrediëntenlijst vindt je er niet terug.

Ik heb de lipsticks in de kleuren 070 go bold or go home en 090 blame the night. Op de onderkant van de huls staan de kleuren vermeld dus mocht je meer exemplaren van deze lipsticks hebben kun je ze zo makkelijk uit elkaar houden.

De lipsticks hebben een matte finish en bevat voedende ingrediënten zoals hyaluronzuur, sheaboter en passievruchtolie. De lipsticks zouden een zijdezachte en lichte textuur hebben en indruk maken met een hooggepigmenteerd kleurresultaat. De lipsticks zouden de lippen ook hydrateren en een langdurig maar fijn gevoel op de lippen achterlaten. Ik vind het patroon wat op de lipsticks zit ook erg mooi, de lipsticks zijn vrij van parabenen en microplastic deeltjes. In de hulzen zit 3,5 g aan lipstick.

Swatchen:070 go bold or go home en 090 blame the night.

Lipsticks aangebracht op mijn lippen.

Ik vind de lipsticks erg fijn ze hebben een mooie matte finish maar ze voelen echt goed aan op mijn lippen en mijn lippen voelen totaal niet droog aan. De lipsticks geven wel af met ten en drinken dus zullen de gedurende dag wel bijgewerkt moeten worden omdat de kleurintensiteit wel echt afneemt. Ik vind de kleuren die ik heb gekozen ook wel erg mooi en goed gepigmenteerd. Ik kan de lipsticks zeker aanraden.

Catrice Scandalous matte lipstick €4,99 p/s – Verkrijgbaar in het schap van Catrice.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube.

Plaats een reactie