Essence Pretty in pink gel nail colour

Mijn nagels hebben elke week weer een andere kleur en ik vind het elke keer weer leuk om een kleur te kiezen die ik ga aanbrengen. Rood en roze zijn wel mijn favoriete kleuren qua nagellak en ik heb dan ook diverse kleuren in mijn stash zitten. In het assortiment van Essence zag ik de kleur pretty in pink en dit vond ik wel een barbie achtige kleur. Ik testte de nagellak uit en vertel wat ik ervan vind.

 

Het potje is gemaakt van glas en is transparant waardoor de roze kleur er mooi doorheen terug komt, de dop is ook roze van kleur en de tekst op het potje is wit van kleur.

De nagellak heeft kleurnummer 57 pretty in pink. Achterop het potje staat geen informatie over de nagellak vermeld enkel een woord in meerdere talen, ook de ingrediëntenlijst van de nagellak staat niet achterop vermeld.

De nagellak belooft in 40 seconden te drogen en dat vind ik zelf altijd erg fijn een sneldrogende lak. DE nagellak zou een langhoudende gelafwerking hebben waardoor je nagels al een hele mooie glans zouden krijgen zonder een topcoat te gebruiken. De nagellak is vrij van parabenen, microplastic deeltjes, olie en parfum. Je kunt uiteraard ook gewoon een base en topcoat gebruiken in combinatie met de nagellak waardoor de nagellak nog net iets meer gaat glanzen. De nagellak heeft een gepatenteerde, brede double touch borstel waarmee je de nagellak prima kunt aanbrengen. In het potje zit 8 ml aan nagellak.

Nagellak aangebracht op mijn nagels.

Ik ben echt fan van de kleur van de nagellak, ik vind de kleur roze echt heel erg mooi. Ik heb ervoor gekozen om een topcoat over de nagellak heen aan te brengen waardoor de kleur net nog wat meer glans gekregen heeft. Na een aantal dagen chipt de nagellak wel maar ik kon het plaatselijk redelijk bijwerken waardoor het minder opvallend werd. Ik ga deze nagellak met veel plezier gebruiken.

Essence Pretty in pin gel nail colour €1,99 – Verkrijgbaar in het schap van Essence.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube.

Plaats een reactie