Essence Mickey and friends relaxing mood & fixing spray

Ik heb inmiddels best wel wat fixing sprays in mijn stash staan en tegenwoordig hebben steeds meer fixing sprays meerdere functies. Ik heb eigenlijk geen favoriete fixing spray want welke ik in mijn stash heb bevallen mij allemaal. Toen Essence de Mickey and friends make-uo collectie introduceerde werden er ook twee relaxing mood & fixing sprays uitgebracht, ik was wel benieuwd hoe dat zat met de relaxing mood en uiteraard ook of ze mijn make-up mooi zouden laten zitten en kocht beide exemplaren. Ik testte de sprays uit en vertel in deze blogpost wat ik ervan vind.

 

De sprays zitten in flesjes die zijn gemaakt van kunststof en de flesjes zijn transparant waardoor je goed kunt zien hoeveel spray er nog inzit. De doppen zijn roze gekleurd en op beide flesjes staat een afbeelding van Minnie of Katrien, de tekst op het flesje is goud van kleur.

De sprays hebben de namen 010 nature makes me happy en 020 nature the antidote to stress gekregen. Achterop de flesjes staat meer informatie over de sprays vermeld en ook de ingrediëntenlijst van de spray wordt vermeld.

De fixing sprays zouden voedende ingrediënten hebben en je make-up fixeren, ook zouden de fixing sprays een langhoudend effect hebben. De fixing sprays hebben opbeurende geuren waardoor je de dag gelukkig en ontspannen door zou komen. De Katrien variant heeft een citroen geur en die Minnie variant ruikt wat zoeter maar ik kan niet precies omschrijven waar ik de geur vandaan vind komen. De fixing sprays zijn vrij van parabenen en gluten. In beide flesjes zit 50 ml aan fixing spray.

De verstuiver die op de flesjes zit is vrij basic en ik vind dat er een fijne verneveling van de fixing spray uitkomt.

Fixing sprays gebruikt op mijn gezicht.

Ik vind de fixing sprays fijn in gebruik, ik word al heel blij van de geuren van de sprays omdat sommige fixing sprays echt niet lekker ruiken en deze ruiken wel echt heel aangenaam. Ik heb niet het gevoel dat ik me relaxter voelde met de fixing spray, het was even aangenaam met op sprayen vanwege de geur maar die vervaagt ook weer in de loop van de dag. De fixing sprays laten mijn make-up goed op zijn plek zitten en dat is gewoon heel fijn en voor mij ook de voornaamste reden om een fixing spray te gebruiken.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube.

Plaats een reactie