Essence Glow to go luminous blush paper

Ik gebruik elke dag een blush omdat ik vind dat het mijn gezicht wat meer laat spreken en kleur geeft. Ik heb diverse blushes in mijn stash zitten poeders, vloeibare blush en blush sticks eigenlijk zit er wel van alles wat in mijn stash. Essence kwam ooit met de glow to go luminous blush papers, ik was eigenlijk wel erg benieuwd wat ik me hierbij moest voorstellen dus ik heb het toen ook aangeschaft. Inmiddels heb ik de blush papers uitgetest en in deze blogpost vertel ik wat ik van de blush paper vind.

 

De blush papers komen in een roze doosje gemaakt van karton, de stipjes op het doosje en een deel van de tekst is goud gekleurd en de overige tekst is wit van kleur.

De blush papers waren in twee kleuren verkrijgbaar en ik heb de roze variant dus die de naam 10 you make me blush gekregen heeft. Achterop het doosje staat in meerdere talen wat korte informatie over de blush papers vermeld, ook de ingrediëntenlijst staat achterop het doosje vermeld.

Als je het flapje van het doosje open maakt komt er gelijk een hele leuke tekst van hello, my little star! tevoorschijn, ik vind dit gelijk echt super leuk om te zien.

Als je het doosje verder open klapt komt er nog meer tekst tevoorschijn, zo wordt aan de ene kant het merk Essence nog even genoemd en aan de andere kant krijg je weer een leuke tekst met dit keer what;s your glow for today?

In het doosje zitten dertig blush papers, je kunt de papiertjes heel makkelijk afscheuren om te gebruiken. De blush papers zijn voorzien van licht reflecterende pigmenten dat dus zou zorgen voor een roze glow op de wangen. Je kunt het papiertje gewoon op je wang drukken en dan wrijven, de kleur zou intens zijn maar dit hangt af van de hoeveelheid druk je zet op het papiertje. Je kunt de blush ook nog inblenden met een kwast als je dit fijn vind.

Als je de blush paper gebruikt hebt zie je ook heel duidelijk waar je hem nog kunt gebruiken en waar niet omdat bij bepaalde delen het papiertje niet meer zo donker gekleurd is.

Swatchen.

Blush paper gebruikt op mijn wang.

Ik ben eigenlijk wel onder de indruk van de pigmentatie die er van het papiertje afkomt, ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten maar het is goed zichtbaar. Ik vind de papers wel iets teveel glowy voor een blush en zou er daarom liever voor kiezen om ze als highlighter te gebruiken want vind de glow daar wel heel geschikt voor. Het concept werkt in iedergeval zeker goed en het blenden met een kwast gaat ook heel goed.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube.

Plaats een reactie