Get it girl Pure magic multistick

Sommige make-up producten kun je gebruiken voor meerdere delen van je gezicht, dit is erg handig want zo kun je één product gebruiken voor bijvoorbeeld je ogen en je lippen. Ik heb in het verleden meerdere van dit soort producten getest maar tot nu toe was dat nog niet erg succesvol. Toen ik de multistick’s tegen kwam van Get it girl was ik toch weer benieuwd of dat dit een product zou zijn wat mij wel blij zou maken en die ik wel vaker zou willen gebruiken. Ik testte de multistick’s uit en vertel wat ik ervan vind.

 

De sticks zijn gemaakt van plastic en hebben een afbeelding waar een hand met toverstokje te zien is. De dop en het draaimechanisme hebben de kleur van de stick gekregen, ik vind dit erg handig want zo houd je de kleuren goed uit elkaar.

Op de zijkant van de stick staat wat meer informatie over de multistick in twee talen. De stick is compleet vegan. De ingrediëntenlijst staat niet op de stick en kan ik ook niet terug vinden op de website.

Ik heb de sticks in de kleuren bordeaux en red. Ik weet niet of er ook nog andere kleuren verkrijgbaar zijn.

De sticks bevatten aan de onderkant een draaimechanisme waarmee je de stick omhoog en omlaag kunt draaien. Er zit 6,5 g in de huls aan product. De multistick kun he gebruiken voor je wangen, ogen en lippen. Ik vind deze kleuren ook wel heel geschikt voor de wangen omdat het wel echt blush tinten zijn vind ik zelf. De stick is dierproefvrij en dat vind ik ook echt een groot pluspunt.

Swatchen:Red en bordeaux.

Red:

ooglook gemaakt met de multistick kleur red.

Bordeaux:

Ooglook gemaakt met de multistick kleur bordeaux

Multistick aangebracht op de lippen: bordeaux en red.

De multistick’s hebben mij heel erg verrast, je kunt ze heel gemakkelijk aanbrengen en zien er ook erg mooi uit. Als je de stick als blush wilt gebruiken moet je deze even mooi inblenden en zelfs nadat de foundation eroverheen is aangebracht zie je de multistick er nog doorheen en dat maak ik niet vaak mee met dit soort producten. Op je ogen werkt de stick ook zeker al zou ik hem daar minder snel weer gebruiken omdat ik er zelf van houd om met meerdere kleuren te werken in een ooglook en dat kan wel met de multistick maar het is toch anders. Op mijn lippen werkt de stick ook heel goed en hij ziet er heel mooi uit, de stick blijft niet heel lang zitten op de lippen en moet je wel na een paar uur bijwerken. Dit is tot nu toe wel de enigste multistick die mij heel erg blij maakt dus ik ga hem zeker nog vaak gebruiken.

Get it girl Pure magic multistick – Verkrijgbaar bij Kruidvat.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube

Plaats een reactie