Essence Perfect kiss lip primer

DSC04148.jpg

Primers zie je steeds meer voor verschillende delen van het gezicht, had je eerder alleen een gezicht’s primer, heb je ze ook voor ogen en dus ook voor de lippen. Ik had nog niet eerder een lip primer gehad, en had deze van Essence nog in mijn stash liggen en heb deze getest.

DSC04146.jpg

De lip primer zit in een flesje en bevat aloe vera.

DSC04194

Op de achterkant van het flesje staat nog wat informatie over de lip primer. De lip primer belooft ervoor te zorgen dat je lipgloss en lipstick niet gaan uitlopen en de kleur te intensiveren.

DSC04188.jpg

De lip primer heeft de naam 01 unstoppable kiss gekregen.

DSC04196.jpg

In het flesje zit 4 ml aan lip primer.

DSC04298.jpg

De lip primer heeft een lipgloss applicator en voelt zacht aan.

IMG_4166.JPG

Swatchen.

primer.jpg

zonder primer                                                            met primer

lip.jpg

zonder primer                                                                met primer

DSC04161.jpg

Ik moest erg wennen aan het gebruik van de lip primer, het droogt niet snel in en dat voelt erg vreemd aan als je dan lipstick aanbrengt. Ik vind niet dat de primer de lipstick kleur intenser maakt. Het enige verschil wat ik zie, is dat de lijntjes van mijn lippen minder zichtbaar zijn bij het gebruik van de primer.

Essence Perfect kiss lip primer – Verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

*Dit product gaat het assortiment van Essence verlaten.

Volg mij ook op:Twitter – Facebook – Instagram – Youtube

blog

 

Geef een reactie

